Renginiai

2016 m. lapkričio 9 d. Seminaras "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas. 2 dalis"

2016 m. spalio 11 d.

notebook-1198156_960_720-f6fea8220591bd9c4caa735276190b24.jpg
       Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija š.m. lapkričio 9 d. organizuoja 6 akademinių valandų kvalifikacijos kėlimo seminarą tema "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas. 2 dalis".
 
        Seminaras skirtas vairavimo mokyklų administratoriams (sekretoriams, vadybininkams) ir vairavimo mokymo specialistams.
 
        Seminaro metu dalyviai aptars asmeninio įvaizdžio formavimo priemones, klientų pasitikimo specifiką, etiketą stresinėse situacijose. Remiantis dalyvių asmenine patirtimi bus rasti atsakymai į profesionalui aktualius klausimus: Kaip sutikti interesantą/svečią? Ką galime pasakyti be žodžių?-akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, gestai. Ar galima išvengti konfliktų?
      
       Seminarą ves - Vilniaus Gedimino technikos ir Lietuvos edukologijos universitetuose dirbanti socialinių mokslų daktarė Ilona Valantinaitė.
 
         Kviečiame registruotis į seminarą tel. 8 62 087 224 (Jurgita) arba el.paštu lvma@vtdko.lt iki š.m. lapkričio 8 d. (antradienio), prašome nurodyti vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu reikia kvalifikacijos pažymėjimo) ir vairavimo mokyklą.
 
        Seminaras vyks Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijoje (Antakalnio g. 54, Vilnius), seminaro pradžia 10.00 val., dalyvių registracija nuo 9.30 val.

Susisiekite su mumis: