Naujienos

Seminaras "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas"

2016 m. birželio 09 d.

IMG_3038-1-e51c19b5324a0460873e6eef6d50b7fa.jpg Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija š.m. birželio 9 d. (ketvirtadienį) organizavo 6 akademinių valandų kvalifikacijos kėlimo seminarą tema "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas".

        Seminaras buvo skirtas vairavimo mokyklų administratoriams (sekretoriams, vadybininkams) ir vairavimo mokymo specialistams.

        Seminaro metu dalyviai aptarė asmeninio ir dalykinio bendravimo skirtumus, ryšius bei profesionalaus įvaizdžio formavimo priemones, bendravimą ryšio priemonėmis konfliktinėse situacijose. Remiantis dalyvių asmenine patirtimi buvo rasti atsakymai į profesionalui aktualius klausimus: kaip reprezentatyviai bendrauti telefonu ir elektroniniu paštu? Kaip sutikti interesantą/svečią? Ar galima išvengti konfliktų?

       Seminarą vedė - Vilniaus Gedimino technikos ir Lietuvos edukologijos universitetuose dirbanti socialinių mokslų daktarė Ilona Valantinaitė.