Naujienos

Seminaras "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas. 2 dalis"

2016 m. lapkričio 09 d.

notebook-1198156_960_720-fce9f08d4af6492f5b154fa9551c4edd.jpg
       Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija š.m. lapkričio 9 d. organizavo 6 akademinių valandų kvalifikacijos kėlimo seminarą tema "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas. 2 dalis".
 
        Seminaro metu dalyviai aptarė asmeninio įvaizdžio formavimo priemones, klientų pasitikimo specifiką, etiketą stresinėse situacijose. Remiantis dalyvių asmenine patirtimi buvo rasti atsakymai į profesionalui aktualius klausimus: Kaip sutikti interesantą/svečią? Ką galime pasakyti be žodžių?-akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, gestai. Ar galima išvengti konfliktų?
      
       Seminarą vedė - Vilniaus Gedimino technikos ir Lietuvos edukologijos universitetuose dirbanti socialinių mokslų daktarė Ilona Valantinaitė.
 
         Seminaro metu aptartų temų skaidrės:
 
1. "Asmeninio įvaizdžio formavimas"
2. "Svečių priėmimas"
3. "Konfliktų valdymas"