Renginiai

Seminaras "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas"

2016 m. birželio 09 d.

IMG_3038-1-0cdecc3973db48a8bb1abb1aa4a37a2c.jpg

Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija š.m. birželio 9 d. organizuoja 6 akademinių valandų kvalifikacijos kėlimo seminarą tema "Verslo etiketas ir klientų aptarnavimas".

        Seminaras skirtas vairavimo mokyklų administratoriams (sekretoriams, vadybininkams) ir vairavimo mokymo specialistams.

        Seminaro metu dalyviai aptars asmeninio ir dalykinio bendravimo skirtumus, ryšius bei profesionalaus įvaizdžio formavimo priemones, bendravimą ryšio priemonėmis konfliktinėse situacijose. Remiantis dalyvių asmenine patirtimi bus rasti atsakymai į profesionalui aktualius klausimus: kaip reprezentatyviai bendrauti telefonu ir elektroniniu paštu? Kaip sutikti interesantą/svečią? Ar galima išvengti konfliktų?

       Seminarą ves - Vilniaus Gedimino technikos ir Lietuvos edukologijos universitetuose dirbanti socialinių mokslų daktarė Ilona Valantinaitė.

 

Susisiekite su mumis: